W tegorocznym badaniu Top Marka w kategorii „Projekty charytatywne” po raz drugi zwyciężyła Caritas Polska.
W badanym okresie priorytetem pozostawała dla nas pomoc dla Ukrainy, a także szybkie reagowanie na kryzysy
? mówił ks. dr Marcin Iżycki, dyrektor instytucji.
Top Marka jest największym unikatowym w skali kraju badaniem, obejmującym 500 marek w 50 branżach. Pozwala analizowanym brandom porównać się nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale także szerzej, w odniesieniu do innych obszarów. Ranking powstał w wyniku analizy blisko 47 mln informacji z prasy, internetu i mediów społecznościowych. Jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji.
W zestawieniu Caritas wyprzedza kolejno: Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, siepomaga, Unicef i Polski Czerwony Krzyż.
Badanie Top Marka jest realizowane na zlecenie redakcji magazynu „Press”.