21 kwietnia
poniedziałek
Anzelma, Bartosza, Feliksa
Dziś Jutro Pojutrze
     
°/° °/° °/°

Jak się żyje dzieciom

Ocena: 0
558

Zakończenie pandemii i powrót do szkoły nie wpłynęły na poprawę stanu psychicznego polskich uczniów. 

Z ogólnopolskich naukowych badań jakości życia dzieci i młodzieży zaprezentowanych przez RPD Mikołaja Pawlaka wynika, że zakończenie pandemii i powrót do szkoły nie wpłynęły na poprawę stanu psychicznego polskich uczniów. 

Tylko 6 na 10 polskich uczniów uznaje swoje życie za pełne radości. Co dziesiąty uczeń ma ciągle zły nastrój i brakuje mu ochoty do zabaw. Co trzeci uczeń czuje się czasami tak źle, że nic mu się nie chce robić i ma wszystkiego dość. Najgorszą samooocenę mają dziewczęta ze szkół średnich (39 proc.). 

Co piąty badany wciąż czuje niedosyt pod względem czasu poświęcanego im przez rodziców. Ale w zdecydowanej większości wskazuje także na dobre i sprawiedliwe traktowanie przez opiekunów (72 proc.). Także 7 na 10 mogło porozmawiać z rodzicami, kiedy tylko miało chęć (69 proc.).

Z kolei integracja ukraińskich dzieci nastąpiła tylko w szkołach – w czasie zajęć między młodymi Ukraińcami a Polakami nie ma większych problemów, ale po lekcjach kontakty słabną.

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa na UW, dziennikarka, autorka książek o tematyce rodzinnej i historycznej


monika.odrobinska@idziemy.com.pl

- Reklama -

DUCHOWY NIEZBĘDNIK - 21 kwietnia

Poniedziałek Wielkanocny
+ Czytania liturgiczne (rok C, I): Mt 28, 8-15
+ Komentarz do czytań (Bractwo Słowa Bożego)
24. dzień nowenny za Ojczyznę
Nowenna przed Świętem Miłosierdzia Bożego

ZAPOWIADAMY, ZAPRASZAMY

Co? Gdzie? Kiedy?
chcesz dodać swoje wydarzenie - napisz
Blisko nas
chcesz dodać swoją informację - napisz

- Reklama -


Najczęściej czytane artykuły



Najwyżej oceniane artykuły

Blog - Ksiądz z Warszawskiego Blokowiska

Reklama

Miejsce na Twoją reklamę
W tym miejscu może wyświetlać się reklama Twoich usług i produktów. Zapraszamy do kontaktu.



Newsletter