2 maja
czwartek
Zygmunta, Atanazego, Anatola
Dziś Jutro Pojutrze
     
°/° °/° °/°

Facebook pozwalał targetować reklamy ze względu na zainteresowanie nazizmem

Ocena: 0
1576

Po doniesieniach dziennika, który otrzymał je od lokalnego muzyka, Facebook poinformował, że opcje targetowania reklam ze względu na tego rodzaju kategorie zostaną usunięte z platformy.

"Większość z tych kategorii targetowania jest niezgodna z naszymi zasadami. Powinny zostać wyłapane i usunięte wcześniej" – stwierdził reprezentujący Facebooka Joe Osborne. 

"Nieustannie audytujemy kategorie targetowania reklam na naszej platformie, jest jednak jasne, że musimy robić więcej – dlatego podejmujemy dodatkowe działania, których celem będzie przyjrzenie się zasadom i metodom wykrywania nieprawidłowości" – dodał.

Serwis Cnet poinformował, że w ramach eksperymentu próbował wyszukać kategorie targetowania odbiorców reklam wskazane przez "Los Angeles Times", jednak najprawdopodobniej zostały już usunięte z Facebooka.

Jak donosi Cnet, reklamodawcy wciąż jednak mogą kierować swój przekaz do grup odbiorców wyselekcjonowanych na podstawie zainteresowań takich, jak nacjonalizm, uchodźcy i Narodowo-Demokratyczna Partia Niemiec (NPD). Jak twierdzi koncern Marka Zuckerberga, kategorie te nie naruszają regulaminu Facebooka. 

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

ZAPOWIADAMY, ZAPRASZAMY

Co? Gdzie? Kiedy?
chcesz dodać swoje wydarzenie - napisz
Blisko nas
chcesz dodać swoją informację - napisz



Blog - Ksiądz z Warszawskiego Blokowiska

Reklama

Miejsce na Twoją reklamę
W tym miejscu może wyświetlać się reklama Twoich usług i produktów. Zapraszamy do kontaktu.



Newsletter